Shopping och tårtbak

Hej och hallå! Åkte till mamma och drack kaffe vid 10.00 imorse. Henne kompis Sussi var där (min jobbarkompis) och fikade också. Satt och pratatade och vid 11.00 gick mamma och jag till stan. Jag fick en BH av mamma, tack :) Det behövdes verkligen!

Vi gick runt och glodde efter mammabyxor men det fanns inte i en enda affär så jag fick vara utan. Mamma köpte lite underkläder till sig själv och bebiskläder :P Tror mamma tycker det ska bli kul att bli mormor ;) Det blev ett kit med body, tröja, byxor, pyjamas, haklapp och mössa :) Och så köpte hon en sparkdräkt, tack mor :) Jag köpte present till min darling också ;)

Vi åt mat på svea plan och där handlade jag lite saker till min tårtbakning :P

Kom hem vid 15.00 och satte igång med tårtbottnen direkt. Eftersom den ska vara i ugnen ca 45 minuter så passade jag på att dammsuga och skura i vardagsrummet så vi kan lägga dit mattan och få klart där ikväll :) Har också pratat lite med mormor och meddelat att vi ska betala vagnen och snäll som hon är har hon erbjudit sig att betala den, jag tackar och tar emot :)

Nu ska jag fortsätta med mitt tårtbak men jag slänger in en bild på den sen så får ni se om jag lyckades eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0