Pappa och köttfärslimpa

Hej och hallå i solskenet!

Åkte iväg till pappsen min en stund förut :) Vi tog en promenad till LIDL för han skulle handla lite. Riktigt skönt ute men jag svettades som en gris för pappa går så fort så jag fick nästan springa för att hinna ifatt honom och dessutom hade jag packat på mig på tok för mycket kläder :P Men det gick bra ändå. Han handlade lite och sen gick vi hem till honom igen och drack kaffe.

Jag kom hem för ca en timma sedan så jag har hängt lite tvätt och nu håller jag på med en köttfärslimpa med bacon och ost, smaskens!

Kristian kanske måste jobba över idag :( Eftersom han inte hade någon matlåda med sig så ska jag kanske åka dit med mat sen för något måste han ju ha i magen :) Men han skulle ringa.. Nu måste jag kolla maten, hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0