Orangehead

Morrn i stugorna! Min hårfärg igår blev orange, precis som väntat :P När vi hade kört Jennifer till stallet vid 16.00 så gick jag in i affären (med luva såklart) och köpte två hårfärger till :) Vet inte varför jag fick för mig att färga håret men det kanske var dags för en liten förändring i mitt huvud :)

När vi kom hem gjorde vi hemmagjord pizza med fläskfilé och bearnaisesås på, smaskens! Pappa, den blev kanoners :)

På kvällen blev det chips och lets dance och så somnade vi vid 21.00 ungefär ;) haha

Imorse vaknade vi vid 06.30! Då slängde jag i en av hårfärgerna i huvet och sen åt vi frukost. När jag sköljde ur färgen var jag fortfarande orange (såklart) så nu får det se ut så ett tag, iallafall under dagen.

Idag ska vi åka och handla med Kristians farmor och farfar. Vi ska också hämta Jennifer från stallet och så kanske vi köper ett babyskydd nu på rean :) Mer än så har jag inte planerat så det återstår att se ;)

Ha en finfin dag! Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0