Ny vecka :)

Godmorgon! Sitter här och frullar som vanligt :)

Igår gjorde vi inte så mycket. Var iväg och fikade hos Kristians farmor och farfar en sväng och sen åkte vi hem. Det blev ingen fika med systrarna men hans ena syster kom iallafall hit en snabbis med barnvagnen så nu har vi den äntligen hemma :D Känns lite knepigt att det står en barnvagn i vår hall men det dröjer inte länge förrän det ligger en liten i den :)

Resten av kvällen låg jag mest och läste eller glodde på tv :)

Idag ska jag åka och hämta Camilla och Alexander strax innan tio och sen bär det av mot Rusta :) Ska se om jag hinner handla under dagen så slipper jag släpa med mig karln och göra det för han står mest och ser förvirrad ut i affärerna ;) Hihi!

Jag måste förresten berätta något kul! Jag vaknade till inatt av att Kristian kastade sig över mig och ropade något på finska :P Tydligen sa han "Akta väggen" :P Han hade drömmt att en vit betongvägg föll ver oss :P HAHA! Så skojigt man kan ha om nätterna :)

Nu ska jag snart in i duschen :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0