Massa pyssel

Oj vilken dag!

Åkte till mamma vid 09.00 imorse och när jag kom dit låg hon och sov eftersom hon hade jobbat natt. Jag väckte henne och till 10.00 var vi vid bilprovningen. Besiktade bilen och det var några lampor som behövdes bytas och så skulle bilen ombesiktas inom en månad. När vi åkte därifrån fick mamma för sig att vi skulle åka till en kompis som jobbar på motorcentralen och se om han kunde fixa det och det gjorde han. Då tyckte mor min att vi skulle åka tillbaka och ombesikta bilen direkt så då fick det bli så.

När vi var klara med det körde jag hem mamma och sen for jag till babyproffsen och kollade lite priser eftersom jag ska på någon "babykväll" på barnens hus ikväll och det känns dumt att köpa något där om det är billigare på babyproffsen. Men vi får se.. Efter det blev det iallafall willys och storhandla, och storhandlade gjorde jag
verkligen. Nu har jag iallafall mat hemma så det räcker och blir över. Fick hjälp där med att packa i varorna, det tyckte jag var toppen! Dessutom tog hon hänsyn till att jag var gravid och packade inte påsarna så tungt, finfint!

När jag var hemma med all mat fick jag springa upp och ner för alla trappor tre gånger för att få med mig allt. Men nu är det inplockat där det ska vara och jag har precis tryckt i mig lite flingor med mjölk.

Det var min dag det :) Jag skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0