Kväller

Ulrika skrev något om att bebisen kan trycka uppåt så att man blir illamående, kan stämma! Tack för informationen, man blir ju så nervös så fort något är konstigt med mig men det känns bättre nu :)

Sitter här för mig själv.. Kristian är och diskuterar musik någonstans. Jag är så trött på att sitta hemma själv så jag håller på att kräkas men ändå har jag inte så mycket krafter att hitta på saker. Men jag kanske ska njuta av ensamheten och lugnet medan det existerar för i juni kommer jag nog att sakna den ;)

Nu säger jag nog godnatt för idag så skriver jag imorgon igen, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hihi, men jag är ju dock ingen läkare så om du mår riktigt dåligt så måste du ju kolla upp det där förstås! Men tänk dig att en bebis ligger där inne och trycker och rör sig hit och dit och ska samsas med alla organen där inne!!

2010-02-24 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0