Hemma igen

Kom hem från arbetsförmedlingen för ca en timma sedan. Vi satt där i nästan två timmar och det känns så himla onödigt att gå dit eftersom vi gör precis samma saker som jag redan har gjort hos jobbcoachen.. Men men, det kanske är bättre att sitta där än hemma :)

När jag kom hem hade mina fotopapper som jag beställde på tradera kommit. Jag började skriva ut några foton som Kristian ville ha i sina ramar och det blev ganska bra förutom en bild som inte riktigt ville passa i ramen. Men det går nog att lösa :)

Har precis ätit lite nudlar till lunch och nu ska jag sätta mig och kika efter något gott matbröd så jag vet vilka ingredienser jag ska köpa hem imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0