Hej, hallå och goddag

Dagen har varit trevlig för min del :) Hämtade Camilla och Alexander vid 10.00. Vi åkte till Rusta och glodde lite. Efter det blev det storhandling för mig på Willys, skönt att ha det gjort :) När vi var klara åkte vi hem hit och Camilla hjälpte mig att bära upp några matkassar, det tackar vi för :)

Det bar vidare till. ÖB där jag köpte dammsugarpåsar och några andra finurliga påsar som man kan använda när man skickar paket. Till sist åkte vi hem till dem och drack kaffe och åt daimbiskvier (stavning?). Smaskens! Jag och Alexander hade en lång konversation. Förstod inte riktigt vad han hade att säga men det spelar nog inte så stor roll, han verkade nöjd ändå :)

Åkte hem vid 13.30 ungefär och jag har hunnit med att dammsuga och plocka lite. Har även lagt ut mina mammajeans på Tradera för de passar inte längre. Jag har nog blivit lite rund om stjärten ;) Hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0