God kväll

Jag och darling åkte till tuna park idag vid 11.00 ungefär. Kristian köpte någon sladd lite lite prylar till hans studio och Super Mario Bros, eller vad det nu heter, och jag köpte ännu en hårfärg :) På vägen hem stannade vi på K-rauta och köpte lite spikar att sätta upp tavlor med och lite prylar till målningen i sovrummet.

När vi kom hem åt vi korv med bröd och sen färgade jag huvudet :) Nu är det iallafall inte orange längre men eftersom färgen är askblond så ser jag lite gråhårig ut. Men det får duga för den här gången :) Baby satte igång att sätta maskeringstejp i sovrummet och sånt där papper på golvet så våra sängar står i vardagsrummet för tillfället, det blir väl att sova där några nätter. Imorgon skulle han iallafall börja spackla och sen kan jag sätta igång och måla lite :)

Får se om jag skriver mer idag, annars får ni sova så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0