Det regnar

Godmorgon!

Igår var vi ju som sagt på barnens hus och glodde lite. Lagom kul blev det, det var mycket folk och Kristian såg mest förvirrad ut medan Jennifer bara ville hem.. Så jag hade ju kunnat glo mer men det fick duga :P Vi fick iallafall med oss en filt, påslakan och en termometer hem. Bilder kommer senare under dagen :) Tänkte köpa en bilbarnstol också men det var ingen rea på de som jag kikade på så det får vi ta på babyproffsen nu när de har rea där också :)

Idag vaknade jag av att Jennifer och Ingeborg (som sov över här) kom in till mig vid 07.40. Jag gick upp och klädde på mig och tog en sväng med Ingeborg. Sen blev det frulle. Ska snart in i duschen och fixa mig lite och till 10.00 bär det av till tuna park en sväng. Ska kolla lite på böcker och hårfärg tänkte jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0