Carglass

Godmorgon! Jobbet igår gick bra, allt flöt på och det blev varken tråkigt eller stressigt, helt kanon :) Det värsta är att jag får så galet ont i fötterna när jag går mycket så vi får väl se hur länge till jag orkar jobba. När jag åkte hem köpte jag med mig McDonalds, jag var hungrig :D Hihi!

Idag vaknade jag vid 06.00. Låg och myste i sängen med darling en stund och sen blev det dusch, frulle och alla andra vanliga morgonrutiner. 07.30 åkte vi till carglass och lämnade in vår bil så de får byta rutan på den :) Sen körde jag baby till jobbet och nu har jag nyligen kommit hem. Ska iväg till AF sen på något möte :/ Skulle ta två timmar men det är väl bara att stå ut, jag har ju inte så mycket annat för mig ändå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0