Besök och fixarfrasse

Mamma, pappa och Ingeborg var här en stund förut och fikade. Jag fick tulpaner, det tackar vi för :)

Baby har fixat lite idag, bl.a skruvat upp lampan i hallen (som han står och beundrar nu), satt upp gitarrerna på väggen och fixat upp min hylla som jag köpte på IKEA. Jag ska ställa upp lite saker där sen så det blir inga foton ännu men det kommer så småningom :) Jag håller på och ska skriva ut några foton som baby ville ha i sina ramar men jag måste köpa mer fotopapper innan det blir klart. Tålamod mina vänner, tålamod!

Jag ska göra lite kyckling och potatisgratäng om en stund :)


Kommentarer
Postat av: axel

Snygg blogg du har :D



Kolla gärna in min om du har lite fritid över ;)

2010-02-13 @ 21:52:33
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: cattis

jag har massa fotopapper :D du kan få några om du vill

2010-02-15 @ 00:27:29
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0