Barnvagn, IKEA och kalas!

Igår blev det lite mer att göra än jag hade tänkt mig!

Vi åkte och skjutsade Jennifer till stallet vid tolv. Efter det åkte vi till Kristians syster och testade hennes barnvagn :) Den var jättefräsh och smidig att köra så den slår vi till på :D När vi var klara bar det av till hans andra syster för att fira hennes dotter som hade fyllt 1 år. Blev en snabbkaffe med lite tårta.

När vi var nöjda där så bar det av mot IKEA. Vi köpte 3 cdhyllor, lampa till sovrummet, lampa till hallen, lampa till Jennifers skrivbord, ett bord till Kristians studio och lite blombrukor. Nu kanske det äntligen kan bli klart i vardagsrummet :) Får se om vi hinner fixa allting ikväll för isåfall tar jag kort och lägger ut :)

Vi åkte hem vid 15.00 och då var det hem med sakerna och sen hämtade vi Jennifer. De körde mig till Tindras kalas och där blev det lek, fika och prat. Kristian åkte och jobbade sålänge. Var hemma strax innan sju så då blev det mat och sen körde vi hem Jennifer och for till mamma med en nyckel. La oss i sängen 20.00 och där låg vi hela kvällen tills vi somnade :)

Jag vaknade vid 23.30 inatt och kunde inte sova :O Jätteirriterande! Jag låg säker och vände och vred fram till 02.30 innan jag somnade om.. Suck! Menmen, nu ska ni få se lite bilder på vagnen :) Bilderna är tagna från
Babyproffsen.



Har för mig att den ser ut ungefär såhär :P



Och här är liggdelen :)

Vi får även täcke, kudde, 3 set med påslakan/örngott och regnskydd till liggdelen :) Finfint tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0