Back home

Hallå i stugorna!

Nu är jag hemma igen efter dagens äventyr. Åkte till mamma vid 10.00 imorse. Drack lite kaffe och sen for vi iväg till pingstkyrkan (jippi..inte). Mamma köpte några glas och jag gick mest och led ;P Vi begav oss mot Elon och köpte presentkort till pappsen eftersom vi ska dit och fira honom på fredag :) Efter det blev det babyproffsen. Visade mamma vår vagn och så hittade jag en bilbarnstol som jag vill ha ;) Så den skulle mamma köpa när vi sa till :P

När vi var klara där åkte vi till tuna park och åt lite mat, biff med klyftpotatis blev det. Sen begav vi oss till Coop Forum och handlade lite, eller mamma handlade mest. Hon köpte en body och en pyjamas åt oss där så det tackar vi för, bilder kommer sen :) Efter det skjutsade jag hem henne och jag tänkte åka till jobbet och lämna in mammapenningspapprena men chefen var på möte (typiskt) så det får bli en annan gång. Istället begav jag mig till mormor och morfar och fikade lite. Vid 15.00 åkte jag hemåt och nu sitter jag och väntar på min darling (som är bäst). 

Skriver ett litet inlägg senare och då kommer också bilder på kläderna :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0