Af

Nu är jag hemkommen från mötet på Af. Roligare har jag väl haft i mitt liv men det var helt OK där, känns bra att veta att man får några kronor varje månad även fast jag inte jobbar så ofta.

Hämtade baby på hans jobb förut och så åkte vi och hämtade bilen så nu har den en hel och fin ruta igen :) På vägen hem stannade ja på ICA och köpte mjölk, juice och semlor såklart, det är ju ändå fettisdagen ;) Så nu kan jag meddela att jag inte har en krona kvar förrän lönen kommer. Åker dessutom omkring på reservtanken på bilen så jag får väl gå resten av månaden, duktigt Sandra! Aja, man kan ju alltid hoppas att man får en liten liten krona imorgon när man har namnsdag ;) Dessutom har vi mat i frysen så vi klarar oss så jag ska icke klaga :)

Nu ska jag äta lunch, det blir makaroner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0