21 februari

Det är snart mars och ändå ser det ut som det gör ute.. Men så kan det vara, ingenting att göra åt.

Igår var vi på akropolis och åt, dock blev det bara jag, Emma, Linn och Ulla men det var mysigt ändå. Hade varit kul att träffa några fler men så kan det vara. Vi pratade, åt god mat och sen åkte vi hem runt 22.00 ungefär :) Tack för en trevlig kväll!

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, vaknade för cirka en timma sedan och sitter nu och väntar på att mackorna ska bli klara i ugnen. Ska iväg och jobba vid 14.00 så det händer inte så mycket mer. Nu ska jag kila, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: camilla

sv: tack :)

2010-02-21 @ 12:32:59
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Ulla

Gulle dig. Tack till dig också. Jag var glad när jag pulsade hem i snön.

2010-02-21 @ 22:18:46
Postat av: Malin

Ledssen att ja inte kunde närvara men vart så mycket nu, och hade helt missa att det var ilördags och jag jobbade hela helgen :( men skämms jätte mycket för att ja inte kom, men kul att höra att ni hade det bra iallafall :)

2010-02-22 @ 10:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0