Vi lever!

Halloj alla fina människor :)


Tänkte meddela att vi lever eftersom det var ett tag sedan jag bloggade.. Vi har inte gjort så mycket de senaste dagarna, det har blivit samma gamla vanliga :) Jag har inte haft så mycket tid att blogga eftersom jag har en mammig dotter och en man med halsfluss. Har helt enkelt haft fullt upp :) Men nu är Kristian piggare så jag hoppas kunna få lite mer datortid nu!


Just nu ligger Gina brevid mig i sängen och smakar få sina fossingar och Kristian är iväg och repar. Morgondagen tillbringas nog i skiftinge om vädret tillåter :) Har ingen lust att gå om det är snökaos! Tar väl ev bilen isåfall men jag känner att det vore skönt med en promenad nu.


Jaja, tråkigt inlägg men så är det :) Nu luktar det bajs här så jag åker nog på ett blöjbyte ;) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0