Tvätt

Hejsan hoppsan!


Igår var vi på öppna förskolan med Camilla och barnen :) När vi åkte därifrån vid tolv tog vi oss hem till dem och åt lunch, därefter gick vi till ÖB :) Köpte tvål, presentpapper och sköljmedel. På eftermiddagen lämnade jag Gina och Kristian hemma och åkte iväg för att handla på Willys. Resten av kvällen åt vi gott, kollade på tv och myspyste :)


Imorse åkte jag och Gina till bvc klockan 10.00. Hade bokat tid för en vikt, tösen väger nu 9125 g och är 68,5 cm lång :) Hon växer och frodas mitt lilla gryn! Kul att se att hon går upp i vikt nu när vi har slutat med ersättningen :) Resten av dagen har vi bara varit hemma och lekt och plockat lite.


Just nu håller jag på och tvättar så jag har lite kläder tills imorgon :) Då ska jag gå ut med tjejerna och det ska bli SÅ kul :) Har inte varit ute med dem på ett och ett halvt år så nu är det dags :) Dock blir det lugnt eftersom jag ska ta hand om Gina dagen efter och dessutom ska jag försöka ta mig iväg och inhandla de sista julklapparna :)


Kanske skriver imorgon om jag har tid, annars hörs vi en annan dag ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår flera roliga tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Det är lätt att delta i alla och det är få deltagare, alltså större vinstchans! Välkommen in och delta!

2010-12-22 @ 20:15:05
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0