Sjuklingar

Här är det snorigt och febrigt, jobbigt :(


Igår var Gina lite piggare så vi åkte till Skiftinge och lekte en stund och efter det åkte vi till stan och handlade lite småsaker :) På kvällen åt vi friterad fläskfilé och pommes frites ;) Mumma!! Så mycket mer orkade vi inte med här i sjukstugan..


Imorse hade Gina 38,0 i temp så vi tar det nog lugnt idag. Vi är båda snoriga och hostiga så jag har ingen lust att göra något. Det enda som händer idag är 6-månaders kontroll på bvc klockan 11.45. Ska be dem kolla på Ginas ögon när vi väl är där för det kommer gul gegga ur dem och så ser de lite svullna och röda ut.


Min lilltös har somnat på soffan brevid mig nu :) Skönt för henne att få vila lite! Själv ska jag bara slöa framför tvn en stund innan vi åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0