Lite julbilder

Hejsan!


Här sitter jag i pyjamas och luktar svett :) Ska duscha om en stund ;)


Vad händer idag då? Jag och Gina ska vara hemma hela dagen, Kristian ska ut och spela på Harrys ikväll.. Tanken var att jag skulle följa med men vi har ingen barnvakt åt Gina så jag får så fint stanna hemma :) Så kan det vara!


Här kommer lite julbilder


Ginas första julklapp :)



Öppnar julklappar



TomteGina och jag :)



Glad tomte :)



Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för det tar sån tid :P Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Jessica

GUUUD så ljuvliga bilder. Gullungen number one!!! <3

2010-12-29 @ 20:08:06
URL: http://mittegnalillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0