Lite bättre

6-månaders kontrollen igår gick finfint :) Allt såg bra ut och Gina väger nu 8505g och är 67,8 cm lång :) Ögonen var det ingen fara med, vi skulle vara noga med att hålla rent dem bara. När vi kom hem från kontrollen la vi oss i sängen och bara gosade, vi var trötta båda två.


Imorse var Gina mycket piggare och ögonen såg bättre ut så vi gick till öppna förskolan här i slagsta :) Hon blev lite grinig efter en stund men när hon fick komma upp i knät var allt frid och fröjd ;) Vi åt lunch där och vid 13.00 gick vi hemåt. Jag har plockat lite här hemma så gott jag har kunnat med en gnällig dam på armen ;) Nu sover hon iallafall så jag passar på att kika lite vid datorn. När Kristian kommer hem ska jag sätta igång med dammsugning och lite annat pyssel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0