Inte riktigt piggelin

I fredags åkte jag, Camilla, Gina och Alexander till Katrineholm. Alexander hade tid på sjukhuset där så jag skjutsade dit dem :) När de var klara tog vi en fika i cafeterian och sen åkte vi hemåt igen.


När jag hade släppt av dem åkte vi hem till mormor och fikade lite :) Så mycket mer hände inte under dagen..


Igår blev jag lite IKEA sugen.. Dock var inte min man lika pigg på att åka dit men efter lite tjat och mutor så gick han med på det :P Jag köpte en barnstol (bra att ha som extra), en bänk till badrummet och lite värmeljus :) Kristian fick med sig en hylla och en kontorstol till sin studio :P När vi kom hem började vi plocka ihop allt och resten av kvällen hade vi bara mys!


Idag har jag rensat ur lite skåp. Jag fick ett ryck och började greja lite :P


Tyckte att Gina kändes lite varm idag så jag tog tempen på henne förut och den låg på 39,9 :( Min lilla höna! Hon har varit sjuk i över en vecka nu :( Hon har iallafall fått alvedon så vi får se om febern har gått ner lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0