Hejsan!

Längesen igen! Så kan det bli :) Gina somnar sent om kvällarna och då har jag ingen lust med datorn och om dagarna har vi annat för oss :)


Vår julafton var kanon! Vi var hos mamma och Daniella. Pappa, morfar, mormor och morbror Janne var där också :) Jag fick kläder, smycken, skor, presentkort, kameragrej, hudprylar mm :) Gina fick kläder, skor, fotoalbum, pengar, bilstol, leksaker mm. Vi är jättenöjda :)


Juldagen spenderades hos svärföräldrarna. Vi åt risgrynsgröt och skinkmackor där, gott!


Annandag jul åkte jag och Gina ut till farmor och farfar. Där var mina farbröder och deras familjer också. Fick julmat och julklappar :)


Resten av tiden har vi shoppat, plockat, tvättat, myst, ätit och allt det där som man gör en vanlig vardag :D


Får se när nästa inlägg kommer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0