En tvättmaskin, en tvättmaskin, det är en maskin som är väldigt fin...

Kom inte på något bättre i rubriken ;) Och som ni säkert förstå så kommer jag skriva något om tvättmaskiner.. Yes! Vi har nämligen köpt en :) Nu är jag alldeles jättetrött på att springa till tvättstugan jämt. Tvättkorgarna är ständigt fulla så en egen tvättmaskin behövs verkligen. Jag är nöjd :) Den kommer förhoppningsvis om några dagar. Dessutom tar de med vår gamla och skrotar den, smidigt tycker jag.


Vår lilla tös är iallafall piggare idag. Hon har 39,3 i feber men hon är gladare och mer igång än igår så jag hoppas att det är på bättringsvägen :) Nu sitter hon i gåstolen och spelar lite musik!


Vi hittar nog inte på så mycket idag heller.. Imorgon däremot måste vi ut innan jag blir galen :) Det är ganska långtråkigt att sitta hemma hela dagarna. Nu ska jag torka snor, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0