Städkvinnan

Hejhopp!


Igår hade Gina och jag en slödag medan Kristian jobbade några timmar. Vid 17.00 gick vi till Maarit med familj där vi fick tacos :) Vi skulle sitta barnvakt där medans de skulle iväg. Vi moffade godis, ostbågar och popcorn och kollade på film med barnen :) Vid 03.00 gick vi hemåt och la oss..


Idag åkte vi till coop forum och handlade vid 11.00. Efter det bar det av hemåt och nu har jag rensat alla kläder som Gina har fått ärva av Tindra, Ellen och Ella :) Perfekt! Det fanns en hel del som kan användas nu och resten sparar vi till vintern/våren. Efter att jag hade rensat fick jag städryck så nu har jag plockat undan lite grejer och snart ska jag dammsuga lite tänkte jag :)



Glad tjej :)




Kolla in magen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0