Rolig bild :)

Halloj!


Var som sagt i Tranås igår :) Vi var hemma runt 16.00 så då hämtade vi Gina och sen åkte vi hem. Resten av gosade jag med Gina för Kristian var och repade :)


Idag har jag varit jättetrött! Det var meningen att vi skulle åka och fixa vår bil som är konstig men jag somnade så det har inte blivit av.. Sov till 14.00 och då fick Gina mat :) Nu ligger hon i sin säng och tittar på mobilen och sprattlar med både ben och armar, så söt! Ikväll tar vi oss en promenad till pappa och får i oss lite mat, fläskfilé skulle det bjudas på ;)


Den här mmsade mamma till mig igår när de var barnvakt ;)




Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: okej, den är ju så söt!

2010-08-06 @ 16:58:58
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Okaay :) Jag håller med. Tyckte nästan bara det var jobbigt att amma, man var ju tvungen att vara vid henne 24/7, beredd på att amma haha :) Nu kan ju pappan oxå mata osv :)

2010-08-06 @ 20:33:55
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0