Promenad

Igår var jag och Gina hos mamma hela dagen och tvättade. Eller jag tvättade och Gina låg mest och var söt :) Vid 17.30 tog vi oss en promenad och mötte Kristian och så hälsade vi på hans farfar. Vi var där någon timma och sen gick vi tillbaka till mamma. När vi kom hem tog Gina och jag ett bad och sen somnade hon.


Idag har jag grejat lite här hemma. Jag har hängt upp ett drapperi i tvättstugan och så skulle jag försöka hänga upp vårt tvättställ så man kan hissa det upp och ner men jag ver inte hur man gör.. Vi hade så när vi flyttade in men det gick sönder. Vet inte om någon vet vad jag pratar om men strunt samma ;)


Nu har vi precis kommit hem från en timmas promenad. Gina sover så illa på dagarna så vi gick en sväng så fick hon somna i vagnen. Vi gick bort till Mått Johanssons väg och så gick vi på den en stund innan vi vände hemåt igen. Det är äcklig luft ute så jag blev skapligt svettig! Men det var skönt att röra lite på sig.


Nu ska jag gosa med min lilla flicka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0