Min lilla trötter

Godmorgon everybody!


Har haft en halvbra natt. Har drömt om bögar och bärselen? Bögarna kom nog in i drömmen eftersom vi kollade på "I love you Phillip Morris" precis innan vi somnade :P Och bärselet kom nog ifrån att jag bar runt en hel del på Gina igår i bärselet.. Iallafall så har jag vaknat hela tiden och vänt och vridit på mig.. Så kan det vara! Någon som inte har haft problem med sömnen är vårt lilla gullefjun! Hon somnade 20.30 igår och har sovit hela natten tills 06.30 då hon vaknade för mat. Nu sover hon igen och jag har passat på att äta frukost och duscha :)


Idag ska vi med Camilla och Alexander på någon "babyträff" eller vad det var i Tomaskyrkan, kan bli skoj :) Klockan 09.00 ska vi dit.


Nu ska jag läsa bloggar! Ha en bra dag i regnet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0