Lördag

Hej alla människor!


Idag vaknade vi vid 08.00 av att Gina låg och stånkade i sin säng :P Hon gör så ofta, vet inte varför :P Då fick hon iallafall mat och ny blöja och sen somnade hon om i våran säng. Då käkade Kristian och jag lite frukost :)


Nu har jag precis diskat nappflaskor, kokat nappar och slängt in en maskin tvätt. Ska snart plocka ur diskmaskinen sen börjar det bli lite fason på hemmet :)


Idag, vid 15.00, tänkte jag, Gina och pappa åka till farmor och farfar och hälsa på. De har inte sett henne sen hon var nyfödd så det är dags nu :) Vid 19.00 åker Gina och jag till Bo och firar hennes 20 års dag och moffar i oss tacopaj. Den är för attans god den där tacopajen :D


Det var dagens planer! Nu ska jag greja vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0