Längesedan...

Ojojoj! Dålig uppdatering!! Men vet ni vad? Jag har inte suttit vid datorn sedan i fredags :O Vet inte varför men jag har helt enkelt inte haft lust..


Har faktiskt inte gjort så mycket de senaste dagarna. Jag har varit på stan och träffat Cattis och Carro häromdagen och så var jag hos mamma en sväng igår. Något mer speciellt har inte hänt.


Idag var vi och vägde Gina igen, minns inte de exakta siffrorna men jag tror att det var 5742 :P Riktig liten knubbis :) Men det är bra att hon äter iallafall! Hon äter ungefär varannan timma på dagarna och så sover hon ungefär sju timmar i sträck på natten, kanonskönt!


Nu ligger lillsnyggingen och pratar med sin pappa på golvet :)


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Hej! Va roligt det är när man hittar folk som har barn i samma ålder som en själv :)



Ja det var en stor skillnad. Men ger du bara ersättning eller ammar?

2010-08-04 @ 18:07:54
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Leia

vilken fin header!:)

2010-08-04 @ 23:16:53
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0