Jag lever!

Hallå kära läsare, det var ett tag sedan! Jag har helt enkelt haft fullt upp.. så kan det vara när man har en liten tös som älskar uppmärksamhet och samtidigt ett hem att ta hand om :)


Vår helg tillbringades i stugan vid Klippbergen. Det var kanonskönt och Gina trivdes ute i friska luften. Så mycket mer har inte hänt i helgen.. Jag var hos pappa och hälsade på i söndags men annars har det varit lugnt!


Igår tog jag mig en promenad ner till stan. Gick och glodde lite och sen gick jag hem till mamma. Hon var dock inte hemma men jag var där ändå :) Kristian kom och hämtade oss efter jobbet och då åkte vi till hans syster och fikade. Fick massor av fina kläder där till Gina, tack! Det går verkligen åt :)


Idag har vi varit och lunchat med mamma. Tog en sväng till Panduro sen (galet rolig butik!). Vid 15.00 åkte vi till bvc. Gina väger nu 6655 gram och är 61,5 cm, stora tjejen :)


Nu ska jag fortsätta med min matlagning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0