Jag har grejat!

Hej hallå!


Idag började vi dagen med att åka till stan runt 11.30. Vi begav oss till mamma för att låna telefonen, mina simkort är nämligen inaktiva i väntan på att mitt abonnemang ska börja gälla :) Så jag åkte dit och ringde lite. Satt där till 13.30, då gick Gina och jag ner till banken och efter det gick vi till guldklimpen och kikade efter en bikini, det kan ju vara bra om man ska börja vara i badhuset :) Men jag köpte ingen ännu, måste betala räkningar och allt först så jag vet hur mycket som blir över :)


Vi åkte hem vid 15.00. Då gick vi direkt hit till kyrkan och kollade lite om de hade något babyöppet eller liknande här, det vore kul att ha något att pyssla med :P


Nu ska jag ta hand om minövertrötta tös :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0