Hållstabesök

Imorse vaknade jag och Gina 09.00! Skönt att sova ut lite :) Då fick hon äta och sen plockade jag undan i köket och åt lite frukost. Vid 11.00 åkte vi ut och hälsade på Milla, Tobbe och Kerstin i Hållsta, mysigt :) Det var inte igår jag var hos dem och hälsade på! De bjöd på god mat och så blev det lite prat och gos med bebis.


Runt 14.30 åkte vi till motorcentralen och bokade tid för att laga bilen och när det var klart åkte vi till mamma och drack kaffe. Tillslut åkte vi och hämtade Kristian på jobbet och nu är vi hemma! Sitter och äter lite ris och korvstroganoff som min älskling har lagat ;)


Imorgon ska vi fara runt lite, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0