En dag på stan

Idag på förmiddagen kom Emma hit med sin vovve och lite äppelpaj :) Vi fikade och pratade lite, trevligt :)


Runt 12.30 åkte jag och Gina ner till stan och mötte mamma. Gick runt lite och sen gick vi till tingsgården och åt lunch :) När vi hade ätit färdigt gick vi till mamma och hämtade Ingeborg och sen gick vi till badhuset. Jag skulle kolla om de hade babysim där men det hade de inte. Men man fick iallafall ta dit bebisar och bada om man ville så det ska jag nog passa på att göra nu när jag väl har ett kort där :)


På vägen hem såg vi en rosa cykel på torget som såg ut precis som min! Jag gick fram till en polis och frågade om han kunde kolla ifall det var min men det var det inte :( Så vi åkte hemåt.


Nu ska jag snart bada med min lilla tös och sen trycker jag nog i mig den sista äppelpajbiten ;)


Kommentarer
Postat av: cattis

ring någon dag om du vill hitta på något :) kan ju inte ringa/smsa dig. Puss <3

2010-08-24 @ 02:52:56
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0