Busy woman!

Har fullt upp om dagarna så det blir dåligt med uppdatering.. eller jag tar mig fullt upp så jag slipper sitta hemma ;)


I onsdags var vi hos mamma och åt mat med henne, mormor och Daniella. Mysigt och gott :P Efter det åkte vi till klippbergen och träffade Maarit+barn. Kaffedrickande och barnprat :P Fast lite annat prat blir det också :)


Igår åkte vi till Camilla, Alexander och Tindra på förmiddagen. Fikade och pratade lite. Kul att träffa små kusinerna också :) När vi hade åkt därifrån blev Gina tjurig så jag fick åka runt i bilen i över en timma för att hon skulle vara lugn.. så kan livet vara :) Runt 13.00 blev det klippbergen igen. Jag tror nog att jag umgås mer med Kristians familj än han själv gör :P Haha men det är bara trevligt :) I like the Huotari family!


På kvällen åkte vi till pappa och hjälpte honom med datorn och fikade lite :)


Idag har vi inte gjort något alls, bara slöat i sängen :) Gina har somnat nu en stund och jag har glott på tv. Nu ska jag göra lite nytta, hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

gina har en liten body som ligger och väntar hemma hos oss :D jättegullig är den!

2010-08-13 @ 14:47:03
URL: http://www.daniellawahlbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0