Badhuset

Igår åkte vi till stan runt 11.00. Då gick vi till Barnens hus och köpte två nya flaskor och nya nappar till de gamla flaskorna. Därefter begav vi oss till guldklimpen och köpte en bikini åt mig :) Det tog sin lilla tid att testa alla men tillslut hittade jag en bra! När vi var klara gick vi till badhuset. Gina var lite tjurig när vi bytte om eftersom hon inte hade sovit någonting på dagen men hon fick lite mat och sen somnade hon i min famn :P Där sov hon i ca 10 minuter och sen var hon jättepigg och glad :P Så vi gick in och plaskade en stund och hon verkade ha jättekul för hon sprattlade för fullt med benen och så så glad ut :) Vi badade nog i nästan en halvtimma innan vi bytte om och åkte hemåt :)


Det blir badhuset fler gånger för vår del men då vill jag nog ha någon med mig för det var inte det lättaste att byta om, hålla koll på alla saker och hålla i Gina samtidigt :P Men mysigt var det!


Nu ska jag pussa på min nyvakna tös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0