Vilopaus

Usch vad jag är trött! Har inte blivit så mycket sömn inatt.. Eller tillräckligt för en normal människa men jag skulle behöva minst det dubbla :P Haha!

Vi var iväg en sväng till IKEA förut och köpte spjälsäng, madrass, täcke, kudde, handdukar och en liten sänghimmel :) När vi kom hem bar det av till Ica och så köpte vi lite grejer till kvällen. Kristians och mina föräldrar kommer hit och äter ikväll, de har inte träffats förut så det blir nog kul.. hoppas jag :P Vi ska iallafall bjuda på toast skagen till förrätt. Till huvudrätt blir det en jättegod kasslergrejs som Kristians mamma har gjort och ris och sallad till det. Efterrätten blir vit chokladmousse med bär. Hoppas det blir lyckat!

Nu måste jag fortsätta med städning och undanplockning inför kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0