Uppe med tuppen

Hallå där! Idag är jag vaken ännu tidigare än jag brukar :P Men eftersom min dygnsrytm verkar styras av Kristians arbetstider så är det inte så konstigt, han åkte nämligen en timma tidigare idag.

Natten har varit gräslig med snor, andningssvårigheter, smärta och hostningar som är så djupa så det känns som att halva bröstkorgen ska komma upp :P Men jag ska inte gnälla, jag kan ju sova på dagarna om jag vill :) Jag hade även hållit min kära man vaken med mina snarkningar, ber om ursäkt för det!

Idag ska jag göra ingenting.. blir nog snart frulle och sen kanske jag sover en stund igen. Om min Greys Anatomy box har kommit ska jag hämta den och då passar jag på att köpa glass och honung till halsen. Har den inte kommit så låter jag bli :P En hel del matte skulle också behöva göras..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0