Trosbeställning

Godmorgon! Vaknade vid 06.00 imorse.. Duschade och åt lite frukost sen somnade jag om igen :) Myyyys!! Orkar inte göra speciellt mycket idag, ryggen värker så jag skulle kunna böla.. Men jag ska låta bli :)

Har precis beställt två par trosor från
Nelly. Köpte ett par förra veckan men nu när jag fick på mig dem så var de så gudomligt sköna så jag var tvungen att ha två par till ;) Bra att ha nu när man växer för de är stretsch (stavning?), och dessutom får det plats jättebindor där i efter förlossningen, bra Sandra! Passade på att beställa ett par fräna vår kalsonger åt min man också ;) Haha! Men de får han inte se förrän de kommer hem så jag lägger inte ut någon bild, jag vet att han brukar vara här och läsa ;)

Ska nog baka något idag för nu har vi smör hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0