Städplanering

Morrn morrn! Idag sov jag längre än till 06.00 :D Haha, vaknade ca 08.10.. Har nyss ätit smörgås med makrill så nu luktar andedräkten otvättad.. nederdel! Men det får duga till jag borstar tänderna, ingen ska lukta på mig ändå :)

Idag står det städning på schemat (om jag orkar). Min foglossning hälsar på ganska så fint när jag dammsuger men det måste ju göras så det är bara att bita ihop och göra det antar jag :) På eftermiddagen kommer också Lotta och Fredrik hit med en crosstrainer som jag ska få :) Nu kanske man kan röra sig lite utan att fötterna pajar? Vore riktigt skönt :)

Nu ska jag läsa bloggar sen blir det att städa badrummet till att börja med! Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Städning för mig oxå idag =oP

Ha en bra dag =o)

kram

2010-04-21 @ 09:55:21
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0