Spjälsäng

Nu har jag skruvat spjälsäng i två timmar! Jag började med att göra fel så jag fick ta bort skruvarna och börja om :P Men det gör ingenting, jag har ändå ingenting bättre för mig :) Det var inte det lättaste att göra själv, skulle behövs någon som höll i delarna när jag skruvade men med lite tålamod så gick det :)

Jag skulle vilja handla lite oftare på IKEA bara för att det är SÅÅ kul att skruva ihop sakerna :P Haha, vet inte varför jag tycker det är så kul men det är så det är iallafall ;)



Såhär blev resultatet :) madrassen är ute på vädring och allt annat är i tvätten men jag fotar en annan dag när allt är bäddat för om jag känner mig själv så kommer det bäddas, bäddas igen och tvättas sängkläder några hundra gången innan bebisen anländer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0