Påsk!

Glad påsk får man väl börja med att säga!

Sovmorgon till 09.30 idag! Fast det kan ju bero på att jag var vaken till 04.00 inatt, vilket är väldigt ovanligt för mig ;)

Kvällen var trevlig igår, åkte till skogstorp vid 18.00. Åt mat, fikade och lyssnade på oändligt många diskussioner :P Vid 21.40 ungefär åkte jag till skogsängen och hämtade upp lilla Pine. Skjutsade henne till rinmansparken och sen bar det av hemåt. Glodde TV, dator och badade. Min man kom hem strax efter 02.00 och då var han hungrig så han gjorde bacon och makaroner ;) Sen somnade han SNABBT!! :)

Idag är årets första slagstaglass inbokad! Smaskens!! Mer än så händer nog inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0