Onsdag

Godmorgon! Hade ingen lust att skriva igår. Åkte iallafall ner till stan och mötte Emma och Linn på Waynes vid 12.30. Malin kom också dit, trevligt :) De åt lunch och jag drack kaffe :) När Malin och Linn gick till sina jobb tog jag och Emma en sväng på stan. Var bl.a förbi värjan och pratade lite så nu ska jag börja plugga matematik B :) Blir dock distans så vi får se hur det går, matte är inte mitt starka ämne. Men det är värt ett försök iallafall :)

Vid 16.00 gick jag och Kristian på en kurs om föräldrapenning. Blev inte ett dugg smartare av den men jag tänkte ringa FK idag och se om de kan svara på mina frågor. Resten av kvällen gick åt att bada, äta och glo på tv.

Nu har jag ganska nyligen vaknat, har sovit illa inatt så jag unnade mig lite sovmorgon. Har inga planer idag och vill inte ha några heller. Känner för att bara vara idag.. Ska äta frukost nu och kolla på någon film.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0