Onsdag!

Godmorgon everybody! Eller något sånt.. Idag är jag uppe med tuppen som på den gamla goda tiden. Min man väckte mig för ungefär 45 minuter sedan :P Han ville kramas innan han åkte till jobbet och det ställer jag ju upp på :) Nu är han väck och jag har nyss frullat.. När det blir sol på balkongen ska jag lägga mig där en stund men innan dess ska jag berätta för er hur synd det är om mig med min förkylning ;) Hihi! Halsont till tusen och snorigt.. Inte så jobbigt egentligen men man blir så seg i hela kroppen och det tycker jag inte om.

Igår hade jag svårt att somna för halsbrännan och ryggvärken höll på att ta mitt liv.. ungefär! Ont gjorde det iallafall och i vanliga fall klunkar jag i mig bubbelvatten mot halsbrännan men patronen i vår soda stream är slut så det gick inte, blir att köpa ny.

Nu ska jag sluta gnälla :) Ha en finfin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0