Ni är då knepiga..

När jag hade ätit förut la jag mig i sängen och somnade, jag var SÅ trött! Dreglade gjorde jag så det stod härliga till :D Jag väcktes av att telefonen ringde.. Yrvaket svarade jag och det var från försäkringskassan? Jaha tänkte jag.. Tanten i luren var faktiskt trevlig så jag började under om det verkligen var försäkringskassan för de brukar icke vara trevliga, men jo då! Hon meddelade iallafall att mina mammaledighetspapper hade skickats till någon " expertgrupp" för att jag har så oregelbunden lön.. Och det kunde ta ÖVER EN MÅNAD innan det blev klart :O Jaha? Jag som tänkte börja med min föräldrarpenning i mitten på maj. Hon sa att om jag inte hade fått mina papper tills dess skulle jag ringa FK igen och se hur det gick och så skulle jag börja med att begära föräldrarpenning för en månad i taget.. Krångligt men sant. Det är väl bara att snällt vänta, men får jag inga pengar när jag ska ha dem då ska jag så fint ringa och härja :)

Nu ska jag kika efter lite roliga fläskfilé recept :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt blogg:)

Jag skulle bli jätteglad om du röstade på min norrlandsbild!:)



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/klara-fardiga-bada

2010-04-16 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0