Morrn, ny vecka!

Hallå där! Nu är jag tillbaka efter helgens "vila". Höhö! Jag får nog mer vila på vardagarna än på helgerna om jag ska vara ärlig. Men jag tycker om helgerna bäst för då har jag min man hos mig :)

Igår gjorde vi inte så mycket, det enda som hände var att jag körde Jennifer och hennes kompis till dansen och tog en kaffe hos mor min. Resten av dagen spenderade jag i sängen, var gräsligt trött minsann!

Idag ska jag inte heller göra något, mamma och jag ska till Kungens kurva imorgon så jag måste ta hand om mina fötter idag så de orkar med morgondagen ;) Jag tänkte iallafall skruva ihop bebissängen och kanske tvätta lite. Får se hur dagen blir :) Nu ska jag snart krypa ner i sängen igen och glo på tv, har ingen lust att vara uppe nu :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0