Morrn morrn!

Hej och goddag! Är uppe med tuppen idag, kändes inte som någon idé att somna om när Kristian åkte efter som jag ska till Camilla vid 10.00 idag. Nu får jag lite tid att sitta här, ta mig ett bad och greja i lugn och ro istället :)

Idag är det fullt upp! Kristian ska släppa skiva med sitt band Griffen ikväll i Västerås på Club Galaxy så han ska dit och soundchecka efter jobbet. Då ska jag köra Jennifer till stallet och sen blir det förmodligen hem och förbereda mat. När jag har hämtat henne kommer Kristian hem och hämtar mig och sen far vi mot Västerås där jag ska tillbringa kvällen.. Hoppas det inte blir alltför sent eftersom jag ska sitta och göra högskoleprovet hela dagen imorgon ;) Men det får ordna sig!

Kul förresten att folk gissar bebisdatum, fortsätt gärna med det, någon kanske har rätt :)

Nu har jag tryckt i mig min frulle så det står bad på schemat! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0