Jag ser det snöar..

Godmorgon i snökaoset! Myspys med lite snö såhär i mitten på april ;) Ingen idé att klaga, jag kan ändå inte göra något åt saken :)

Igår när Kristian hade kommit hem gjorde jag köttbullar och makaroner och efter det for han iväg till någon och diskuterade någon skiva som de grejar med :) Självklart hade karln med sig datorn! Så jag tog en sväng till affären och köpte frukostgrejer och lite smaskens till mig själv ;) Sen gick jag hem och badade och la mig i sängen och moffade :D

Idag vaknade jag 06.00 av min kramsugna man :) Har precis ätit frukost och ska snart ta mig ett bad innan jag ska fixa mig inför barnmorskebesöket 10.00. Blir bra, blir bra.

Ha en bra dag och kör inte av vägen ni som har hunnit byta till sommardäck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0