Jag är en omatematisk människa

Var hos pappa och åt lunch vid 12.00. Det bjöds på fläskfilé och potatisgratäng, smaskens! Satt och pratade en stund och jag fick se pappas tatuering som han gjorde idag :) Sen åkte jag hemåt igen.. Satte mig med matteboken en stund förut och hjälp mig! säger jag bara! Det var evigheter sedan jag pluggade matte i skolan så man har tappat mycket och dessutom är det inte det lättaste när man inte har någon som kan förklara för mig.. Men det är bara några uppgifter som ska göras varje vecka så man har iallafall gott om tid på sig att fundera lite på uppgifterna.

När jag hade ledsnat på matten så gjorde jag rent ugnen :P Blev ganska bra, jag gjorde ingen storstädning med medel och grejer, skurade bara ur det värsta.. Nu ska jag försöka mig på att sy lite :) Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har han gjort för tatuering o var? =o) Hoppas matten kommer gå bra =o) kram

2010-04-28 @ 15:38:05
URL: http://camillaklassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0