I'm very confused...

Igår ringde en man till mig och pratade lite om matte B kursen som jag har sökt. Han frågade bl.a varför jag ville läsa kursen och varför jag ville läsa den på distans.. När han hade förklarat lite så sa han att jag antagligen får börja den 3/5. Nu helt plötsligt fick jag ett mail där det står att jag ska börja nu på måndag :O Hur i hela friden ska jag hinna det? Jag måste ju köpa böcker för 350 spänn som jag INTE har nu! Jag blir lite förvirrad.. Det är väl iofs ingen jättepanik eftersom jag har 10 veckor på mig att klara kursen men jag känner mig lite confused just nu..

Har iallafall badat nyss, myyys :) Sitter och väntar på att min man ska komma hem, han är på Harrys och soundcheckar. Hoppas han blir kvar hemma till vi ska till Harrys :) Om han inte blir det åker jag nog till pappa sålänge. Får se hur allt blir. Kvällen blir nog trevlig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0